Használja ki Ön is az online-ban, internetben, közösségi oldalakban rejlő lehetőségeket, szinte semmi pénzből hihetetlen széles piacot nyithat magának. Egy pillantás alatt ismertté teheti termékeit, szolgáltatásait, s nem kell hozzá más, csak a fortélyok ismerete.
Trénereink a szakterület legjobbjaiként számon tartott vállalatok vezetői, akik saját tapasztalataikat megosztva, az Ön kérdéseire válaszolva, a buktatókat is bemutatva, gyakorlati oldalról közelítik meg, mire, hogyan és miért használjuk a világháló által nyújtott lehetőségeket, ahhoz, hogy cégünk, termékeink és szolgáltatásaink országos szinten ismertté váljanak.
Témák:
Kezdjük a honlappal!
A sikeres, jól működő honlap kritériumai. Hogyan növeljük a pagerank-ünket. Mit számít a látogatottság, hogyan népszerűsítsük a honlapunkat. Trükkök, amivel odaszoktatjuk a látogatót.
A keresőoptimalizálás és a kulcsszavak jelentősége a google-keresők meghódítása érdekében.
Tényleg megkerülhetetlen a Google? Hogyan érhető el, hogy a keresőprogram termékünket, szolgáltatásunkat stb. dobja ki az első helyeken? Mit kell tennünk a nagy látogatottság érdekében.
Web 2.0. Az online kommunikáció felépítése, használata.
Hogyan építsünk adatbázist. A hírlevél-kommunikáció és az e-DM használatában rejlő előnyök, lehetőségek. Hogyan szólítsuk meg az ügyfélkörünket, hogy ne töröljön le azonnal bennünket. SPAM-lista elkerülésének technikái. Jogszabályi háttér. Miért használjuk a mobil webet?
WEB 2.0. A közösségi oldalak használata a vállalat sikere érdekében.
Jól bevált módszerek, sikeres példák bemutatása. Hogyan működik a közösség? Milyen módszerekkel érhető el, hogy a mintegy 700-800 ezer magyar közösségi oldalhasználó jelentős részéhez eljussunk mondanivalónkkal? Trükkök, lelemények.
Az állandó jelenlét, kapcsolattartás, a gyors reagálás, informálódás biztosítékai.
Hardverek és szoftverek. Gyorsan, hatékonyan, olcsón, s mindig elérhetően. Mobil kommunikációs eszközök bemutatása, használatuk előnyei.
A tréning időpontja: 2011. január 26.
Részletes program ide kattinva érhető el.