A Global HR System Project elnevezésű fejlesztés gyakorlati kialakítására a csoport magyar tagjánál, a Pannon GSM-nél kerül sor, azaz itt, a magyar cég szakemberivel együttműködve alakítják ki és helyezik üzembe azt a rendszert, amelyet később a teljes cégcsoportra kiterjesztenek.
A Telenor leányvállalatainak sorában kiemelt figyelmet és bizalmat szentel a Pannon GSM-nek. Ennek az szolgál alapjául, hogy a magyar társaság a csoportban egyik legsikeresebb vállalata, amelynek hosszú időre visszanyúló tapasztalatai vannak a különböző szakmai területeken, illetve a piac alakulását illetően. Végh József, a Pannon GSM emberierőforrás-igazgatója a projektről nyilatkozva elmondta: „A Global HR System lényege, hogy a ma sok külön alkalmazáson futó megoldás helyett egy egységes rendszer segítse az emberi erőforrások leányvállalat-, illetve Telenor-szintű menedzselését.
A HR-munka valamennyi folyamata az új rendszeren fut majd, azaz nyomon követi a toborzási és kiválasztási folyamatot az új pozíció igénylésétől kezdve az új munkatárs felvételéhez kapcsolódó adminisztrációig; támogatja a képzési és vezetés fejlesztési tevékenységet; kezeli a juttatási csomagokat; innen indulnak majd az e-learning tananyagok; itt valósul meg a dolgozói események menedzselése – és még sorolhatnám. Reményeink szerint az új rendszer megszabadít egy sor papír-alapú adminisztrációtól is, ami jelentős idő- és költség megtakarítást eredményez majd.”
A rendszer fejlesztése a Pannon GSM HR-szakemberivel együttműködésben, a mobilcég magas szintű technológiájára alapozva folyik. A bevezető projekt magyarországi sikere esetén hamarosan ez az egységes rendszer működik majd a Telenor-csoport minden vállalatánál, nemcsak Európában, hanem olyan távoli országokban is, mint Pakisztán vagy Malajzia.