A forgalom az árcsökkentés előtti héthez képest 216 százalékkal nőttek, de az előző év azonos időszakához képest is 26 százalékkal - ami azt mutatja, hogy az új ár lélektani határt lépett át, mert jóval nagyobb volt a hatása, mint az egy évvel korábbi árcsökkentésnek, amikor 179 dollárra vitték le az árat. „Akkor csökkentettük az árat, amikor úgy éreztük, hogy stratégiailag ez a legjobb időzítés a piac bővítésére, és elégedetten látjuk, hogy a fogyasztók agresszívan reagálnak”, fogalmazott Jack Tretton, a Sony Computer Entertainment America alelnöke. „Az értékesítési adatok azt mutatják, hogy mind törzsvásárlóink, mind az alkalmi játékosok bíznak a PlayStation 2 hosszú életében.
Az Észak-Amerikában eladott 26 millió PS2 konzol azt jelenti, hogy minden negyedik családban van egy PlayStation 2. Bár áprilisban a rivális Xbox megelőzte, az újabb árcsökkentés visszaállította a trendet újra.
Megkétszereződtek a PlayStation 2 eladások
Hirdetés
Hirdetés