Tegnap este az I/O megnyitóján a Google két teljesen újnak mondható szolgáltatást jelentett be: az egyik a kommunikációs platformjait a jövőben egyesítő Hangouts, a másik pedig a Play Music All Access. Utóbbi a keresőcég 2011 novemberében elindított digitális zeneboltjának kiterjesztése, amely a Deezerhez és Spotify-hez hasonlóan fix havidíjért teszi lehetővé az áruház komplett felhozatalának korlátlan webes és mobilos hallgatását.
Meglepő módon a Google átlagos fogyasztóknak szánt összes többi szolgáltatásától eltérően a Play Music All Access nem rendelkezik valamilyen szempontból limitált, vagy éppen reklámok által ingyenessé tett verzióval, ám 30 napos kipróbálási időt szerencsére biztosít a keresőcég.

A szolgáltatás havidíja alapvetően 9,99 dollár, ám a „próbaverzióját” június 30-ig elindítók 7,99 dollárért fizethetnek elő az All Access-re. Sajnos a Google Music-hoz hasonlóan ezen szolgáltatás sem érhető el Magyarországról, a hazai elérhetővé válás témájában sűrű csend honol.