A Kaspersky Lab és a Ferrari együttműködése 2010 nyaráig nyúlik vissza, mikor az orosz IT-biztonsági cég kiemelt szponzori szerződést kötött a Le Mans Series versenysorozatban induló Ferrari AF Corse csapattal. A sikeres kezdet után a vállalat úgy döntött, hogy kiterjeszti partneri kapcsolatát a Ferrarival, így beléptek a száguldó cirkusz szponzorai közé, logójuk pedig a 2011-es és a 2012-es esztendőben ott díszeleg a Ferrari Forma 1-es autóin.
A partnerség azonban nem csak a szponzorációban merül ki, az orosz cég ugyanis kiadta a windowsos Internet Security szoftverének a ferraris kiadását. A szoftver lelkében nem találunk semmiféle különlegességet, mivel a mérnökök a Kaspersky Internet Security 2011 motorját implementálták bele. A külcsín tekintetében azonban más a helyzet. A cég által általánosan használt zöld felület helyére tűzpiros szín került, egy nagy ferraris felségjelzéssel megtűzdelve.
E mellett a program magában foglal egy Vista és Windows 7-en futtatható minialkalmazást, amely egy versenyautót helyez el a felhasználó asztalán. Ez nem csak díszítésként van jelen, mivel jelzi három lámpán keresztül a fenyegetettség szintjét is: zöld a biztonságos rendszert, a borostyán sárga a lehetséges, míg a piros lámpa az egyértelmű veszélyt jelöli.
A speciális programcsomag valamelyest emelt áron vásárolható meg. Míg ugyanis a hagyományos Internet Security körülbelül 60 dollárba kerül, addig a ferraris kiadásért 80 dollárt kérnek el. A 20 dolláros plusz nem tűnik soknak úgy, hogy a biztonsági csomag mellé egy Virtual Academy autó szimulátor is jár, amelyben akár Felipe Massa és Fernando Alonso mellé is beülhetünk.