Az Apple sikeréhez az Apple iPod, azaz a világ vezető mp3 lejátszója nagy mértékben járult hozzá. Magyarországon a Coca-Cola összefogott az Apple-lel, hogy a SoundWave program keretében a nyár folyamán több látványos program mellett egy SMS játékban naponta 10 iPodot lehessen nyerni.
A Coca-Cola a SoundWave programon keresztül közelebb hozza a zenét, valamint azt a kirobbanó lendületet és dinamikus életérzést a fiatalokhoz, melyet mindkét piacvezető amerikai márka magáénak tudhat. A programhoz hozzájárul az is, hogy azok között, akik Coca-Cola terméket vesznek és SMS-en beküldik a kupakon szereplő kódot, három hónapon keresztül, naponta 10 iPodot sorsolnak ki. A program része a SoundWave Store zenei szaküzlet, a Soundwave online Rádió, melyet a Rádió Café szerkeszt, a jól ismert Coca-Cola Beach House és a Sziget Fesztivál is. Az Apple iPod a programokon kívül folyamatosan erősíti majd azt, hogy a Coca-Cola jól ismert fiatalos életérzése a zene iránti vonzalommal kapcsolódjon össze. A kampányt a rendezvényeken kívül TV reklám, POS-anyagok, sajtóhírdetés és internet oldal kommunikálja majd.