Hirdetés

Biztos, hogy az ügyfélszolgálat hívta?



|

Új adatlopási és pénzfejési módszer terjed az USA-ban.

Hirdetés

Egyre gyorsabb iramban rohanó világunk egyik nagy találmánya a telefonos ügyintézés, amely keretében többé-kevésbé gyorsan és kényelmesen le lehet rendezni a problémákat a szolgáltatókkal, sőt: folyamatosan terjed a szóbeli szerződéskötési lehetőség is, ilyen esetben az aláírást a beszélgetésről készült hangfelvétel helyettesíti.

Hirdetés


Sajnos ezzel vissza lehet élni: a PhoneArena beszámolója szerint az Egyesült Államokban csalók az AT&T szolgáltató ügyfélszolgálata nevében telefonálgatnak, kedvezményt ajánlanak a következő havi számlához, a hívott félnek csupán néhány azonosító adatát kell megadnia. Ezek birtokában a csalók felhívják a szolgáltatót, az előfizető nevében új telefont és SIM-et kérnek, amelyekkel drága nemzetközi hívásokat bonyolítanak.


A legtöbb efféle bejövő hívás esetén természetesen nem lehet kideríteni az ügyfélszolgálatos „valódiságát”, így amennyiben valamilyen ügyben azonosítás címszó alatt személyes információkat kérnek, akkor érdemes inkább a hivatalos ügyfélszolgálati számon visszahívni az adott vállalatot.


(A kép forrása: Dave Schappell / Flickr)

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.