Bár hivatalos Apple Store még nincs az Egyesült Arab Emírségekben, ez nem akadályozta meg az Apple-t abban, hogy az ország legelőkelőbb márkájává válasszák.
A versenyben az Apple nem csak a Samsungot és a Google-t győzte le, de a Lexust, a Mercedest és a Starbucksot is.
A tanulmány során 52 000 márkát elemeztek, és az Apple a 25-34 és a 35-44 évesek körében is az első lett. A készítők azt szerették volna jobban megérteni, hogy az érzelmek miként befolyásolják a márkákkal való kapcsolatokat és a kötelékek létrejöttét.
Érdekesség, hogy a top márkák az elmúlt 10 évben árbevételben és nyereségben is rendre mindent túlteljesítenek, miközben prémium árazásokkal dolgoznak.

Az Apple az eredmények után büszkén nyithatja meg Dubajban az első helyi boltját, amely egyébként a világ legnagyobb Apple Store-ja lesz.
A top 10-es lista:
1. Apple
2. Lexus
3. Samsung
4. Mercedes
5. Dove
6. Starbucks
7. Sony
8. ADCB
9. Google
10. IKEA