A zeneáruház, amely egyelőre csak az USA-ban elérhető és a Sonny Connect leányvállalat működteti, 500 ezer számot kínál az összes nagy és néhány független kiadótól.
A letöltési induló ár egy szám esetében 99 centnél indul, albumoknál 9.99-nél. A felhasználó 30 másodperces részletet ingyen meghallgathat. Ellentétben a hibrid online zeneszolgáltatásokkal, amilyen a Real Rhapsody szolgáltatása is, amely havi előfizetési díjért lehetővé teszi a vásárlást és a korlátlan ingyenes zenehallgatást, a Connect csak elad - vagyis az Apple iTunes és a WalMart Music Downloads áruházát követi modelljével.
A Sony áruháza a Sony SonicStage 2.0 wurlitzer szoftverét használja, és csak a Windows 98SE, ME, a Win2000 Professional és az XP operációs rendszert használó gépekről elérhető - tehát nem kompatibilis a 95, 98 Gold Edition, az NT és a Win2000 más verzióival. A PC-re letöltött számok csak olyan Sony eszközökre vihetők át, amelyek kompatibilisek a Sony audio kódoló rendszerével, az ATRAC-kal. Az USA-ban lényegében csak a Sony által gyártott eszközök használhatók a Connecthez.
A Sony először 2001-ben lépett be az online zenepiacra, amikor a Sony Music a Vivendivel közösen elindította a Pressplay-t, melyet aztán 2003 májusában eladtak a Roxiónak, amely ezt használta az újraindított Napster alapjának. Az elemzők az új kísérletnek sem jósolnak sikert az egyedi tártechnológia használata és a kemény verseny miatt.
A Sony újabb kísérlete az online zenével
Hirdetés
Hirdetés