A OnePlus több szempontból is figyelemreméltó vállalat, és nem csak azért, mert tavaly a semmiből lett az okostelefonok piacának egyik legfelkapottabb szereplője.
Sajnos az egyébként jó OnePlus One mellett a rossz meghívórendszer és a balul elsült marketingötletek is híressé tették 2014-ben a gyártót.
Ez idén folytatódott, ugyanis OnePlus 2-t a 2016-os zászlóshajók gyilkosának nevezték, közben pedig sok kritikát kapott az NFC és a gyorstöltés hiánya, a rossz kameraszoftver, az akadozó Oxygen OS és a gyenge elérhetőség miatt.
A OnePlus és Carl Pei, a cég társalapítója már korábban bocsánatot kért a felhasználóktól a történtek miatt.
Most viszont még meglepőbb húzást tett, a személyes blogján ugyanis arról beszélt, hogy milyen nehézségekkel néznek szembe a világon, mint gyors ütemben növekvő cég.
Az írásának a legmeglepőbb része az volt, amikor ajánlatot tett a Samsungnak: szeretne náluk gyakornok lenni.
Carl Pei meg akarja tanulni a Samsungtól, hogyan kezelik az üzletüket olyan hatékonyan, cserébe pedig meghívna egy Samsung ügyvezetőt, hogy megmutassa, hogyan fűzték olyan szorosra a kapcsolatot a felhasználóikkal.