Hirdetés

A Nokia 2004-re is 40 terméket ígér



|

Hirdetés

A mobiltelefon piacon 2003-ban 15 százalékkal több, összesen 470 millió készüléket adtak el, olvasható Jorma Ollila elnök-vezérigazgató közleményében, melyet a cég éves közgyűlése után tettek közzé. Ollila azt is megfogalmazza, hogy az infrastruktúra piac is a fellendülés jeleit mutatja.

A cég 2004-ben három területre kíván fókuszálni: a mobil hangszolgáltatás bővítésére, a fogyasztók multimédia használatának fellendítésére, ill. az üzleti felhasználók esetében a mobil alkalmazások használatának bátorítására. Ezt segíti elő az is, hogy január 1. óta a Nokia négy üzleti divízióba csoportosította át tevékenységét: a mobiltelefonos, a multimédiás, a hálózati és a vállalati divízióba. A cég tavalyi bevételei 29,5 milliárd euróra rúgtak, ami 1 százalékkal múlta alul a 2002-es forgalmat. Ez azonban a dollár árfolyamának az euróval szembeni romlásából adódott, konstans árfolyamon a bevétel 7 százalékkal nőtt volna. A finn cég korábbi trófeái mellé tavaly megszerezte azt is, hogy ő lett az USA és Kína GSM piacának egyes számú beszállítója.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.