Ezzel gyakorlatilag azt ismerte el a Sony, hogy a PSP Go értékesítési modellje kudarcot vallott, és jelenleg még nem lehet olyan játékkonzolt nyereségesen értékesíteni, amelyre csak digitális terjesztésen keresztül érhető el szoftveres támogatás.
A PSP Go értékesítési adatairól ugyan eddig keveset tudni, de már eddig is mindenki arról beszélt, hogy az új koncepció kudarcot vallott, Shuhei Yoshida pedig a PS Vita hibrid rendszere kapcsán konkrétan kijelentette: a világ még nem áll készen a digitális konzolokra.
"Úgy hisszük, hogy még nincs itt ideje a csak letöltésre épülő értékesítésre, bár ezek az eredmények is egyre látványosabbak" - jelentette ki Yoshida, aki szerint sok vásárlónak fontos a dobozos játék megvásárlásának élménye. Ők szeretnek kérdezni az eladótól, kipróbálni a játékot, és nem az a legfontosabb, hogy a megjelenés napján már mohón töltsék is az adott címet. Vagyis szeretik megadni a módját, ezt pedig szem előtt kell tartani (a dobozban található extrákról, kiegészítőkről, gyűjtőknek szánt különlegességekről nem is beszélve).
A PS Vita esetében a Sony ezért a kettős eladást vezeti tovább, a decemberben megjelenő handheld konzolhoz kaphatóak lesznek dobozos játékok, de az összes szoftver elérhető lesz digitális terjesztés formájában is. Ehhez természetesen a régiókódmentes terjesztés is adott, tehát akár japán játékokat is rendelhetünk/tölthetünk szabadon.