Mark Zuckerberg újabb lépést tett a halhatatlanság felé, hiszen a nemrég az Oculus Riftet felvásárolt vállalat alapítója szó szerint kiállítási tárggyá változott: a viaszból készített mását 2014. június 26-tól kezdve csodálhatják meg a Madame Tussauds panoptikumlánc San Francisco városában megnyíló kiállítótermébe betérők.
A viaszbábú elkészítésével a szokásosnál is jobban meggyűlt a művészek baja, ugyanis Mark Zuckerbergen nem tudták személyesen elvégezni a rutin (kétszáznál is több) méretvételeket, így szinte teljes mértékben fotók alapján kellett dolgozniuk. Az 1:1 méretarányú bábu elkészítésén összesen 20 fő dolgozott, méghozzá 3-4 hónapon keresztül. A haj kialakítása különösen aprólékos munka volt, a szálankénti beillesztés két hetet vett igénybe.
A San Francisco városában a fent említett napon megnyíló Madame Tussauds illetékesei az érdeklődés felkeltése céljából tegnap nem csak Mark Zuckerberg, hanem Rihanna és Leonardo DiCaprio viaszbábúit is megmutatták a sajtó munkatársainak.
(Forrás: Mashable)