Az LCD-k ma már mindenhol ott vannak az életünkben: elvégre a LED-es megvilágításnak köszönhetően világos színekkel és gyors frissítéssel szolgálnak ki minket. Persze azért nem minden környezetben tekinthető olcsónak az LCD, ráadásul arról sem szabad megfeledkezni, hogy a szemünk számára nem túl ideális állandóan ezt nézegetni.
Az Amazon úgy döntött, ideje túllépni az elektronikus papíron, és most az LCD-n is. Az óriás egy olyan kijelzőn kezdett el dolgozni, amely akár meg is foszthatja a piaci részesedésétől az LCD-ket, ha jól sikerül.
Az új képernyő egyik felét a Light Guide Technology adja, ami a Kindle esetében a kijelzőért, illetve annak a fényerejéért és kontrasztjáért felel. A másik fele a Liquavistától származik, attól a cégtől, amit pont a Samsung adott el az Amazonnak korábban. Pontos részleteket ebben a fázisban még nem tudni, de a terv az, hogy az Amazon minőségben és a szemre gyakorolt káros hatásokban is odacsapjon az LCD-knek.