Bár az ultrabookok eladásai egyáltalán nem mentek eddig jól, az Intel mindent megtesz az ilyen eszközök érdekében, most pedig azt szeretné, ha a kisebb gyártók is beszállnának az ultrabook-piacra. Egy termék mindenképp sikeres lehet akkor, ha minden értékesítési csatornát "eláraszt". Talán ez lehet az, amit az Intel szeretne az új kampányával.
Az eddigi rossz eredmények miatt a jelenlegi gyártók 2012-ben jelentősebb teljesítménynövelést és árcsökkentést is ígérnek. Az Intel a kisebb cégeket is szeretné bevonni, nem csak az olyan nagyokat, mint a HP, az Acer, a Dell vagy az ASUS.
A gyártást végző Pegatrontól, Compaltől és Quantától az Intel azt szeretné, ha a ViewSonic-ra, az Epsonra és a Motion Computingre is több figyelmet fordítanának. Az Intel csak az ultrabookok fejlesztésére korábban 300 millió dollárt különített el.
A fenti összeg a gyártókat a következő három-négy évben érheti el, aminek köszönhetően a szupervékony notebookok 500 dollárért lesznek kaphatóak, 2013-ra.