Az Acer körülbelül két évvel ezelőtt nagyon boldog időket élhetett, ugyanis a netbookok és a belépőkategóriás notebookok piacára lecsapva igen népszerű márka volt Európában. A netbookok korszakának a végével - és a tabletek, okostelefonok előretörésével - azonban az Acer is komoly veszteségeket könyvelhetett el az eladásait tekintve.
A gyártó az elhúzódó nehézségeit most új módszerekkel szeretné megoldani az európai piacon. Ennek részeként több felsőkategóriás terméket is be akar vetni, ezek egyike lesz az 1000 dolláros S5-ös ultrabook.
Az Acer másik lépése az, hogy megduplázza a marketing-költségvetést a régióban, tehát a jövőben kétszer annyit költenek majd arra, hogy modernebb reklámkampánnyal ismét a felhasználók kedvelt márkájává tegyék magukat. Ebben a londoni, nagy múltra visszatekintő Mother vállalat lesz a partnerük. A Mother több sikeres kampányt készített például a Coca-Cola vagy az Ikea számára a múltban.