Az első generációs Llano APU-k x86-os teljesítményéhez viszonyítva az AMD A8-5600K egyáltalán nem tündököl. Ez javarészt annak a járuléka, hogy a Pile Driver modulok magjai modulonként osztozkodnak az erőforrásokon. Ha rendszeresen renderelünk vagy olyan többszálas műveleteket végeztetünk az APU-val, melyek hosszú időn keresztül majdnem 100 százalékosan terhelik a magokat, megtapasztalhatjuk az osztott erőforrás előnyét, más esetben nem igazán. Az AMD termékmenedzsereinek fejében valószínűleg nem egy videoszerkesztő felhasználó jelent meg, mikor a célcsoportot meghatározták. Sokkal inkább azokat a vásárlókat szerették volna megcélozni, akik kedvező áron beszerezhető, erős grafikus megoldással felruházott, gyors rendszerre vágynak.
Felhasználói élmény szempontjából sok különbséget nem lehet felfedezni az izmosabb Intel megoldások és e között a processzor között, de a tesztek fürkésző szeme és a kegyetlen számok megmutatják az AMD CPU gyengeségét. Ha játékról és grafikáról van szó, az integrált Radeon HD 7560D azért szépet lekörözi az Intel HD 4000-et.
Az Intel masinák a többszálas műveleteket gyakran futtató felhasználók számára lettek kitalálva, akiknek a sebesség kiemelten fontos. Grafikus kártya nélkül azonban nem lehetnének elégedettek azok az inteles felhasználók, akik játszani is szeretnének a gépükön. Ezzel szemben ha Trinity kerül a gépbe, kapásból szép grafikus teljesítményt kapunk.
Az A8-5600K körülbelül azt hozza, amit várni lehet tőle, így aki kedvező áron szeretne középkategóriás APU-t, az vessen egy pillantást erre a modellre is, ne csak a nagy testvérre, amely grafikus teljesítményben megközelítőleg 20 százalékkal erősebb.
Adatok
-- 100 W TDP, 4 mag, AMD Turbo Core 3.0, 3,9/3,6 GHz, 4 MB L2 Cahce, HD 7560D @ 760 MHz, 256 shader egység