A BlackBerry gőzerővel igyekszik belekapaszkodni azokba a felhasználókba, akik egyelőre még a termékeiket használják. A cég átmeneti ügyvezetője, John Chen nyílt levélben szólt minden ügyfeléhez, és azt állítja, hogy a cég nem halt meg. A hivatalos tájékoztatás szerint nem akarják eladni, sőt, a jövőbeli befektetések is biztosak.
A levél leginkább a gyártó üzleti ügyfeleit célozza meg, de az okostelefonjaikat is szeretnék életben tartani. Ez a piaci részesedéseket látva egyre nehezebbnek bizonyul, ezért könnyen lehet, hogy még több figyelmet szentelnek a szoftvernek a későbbiekben.
A BlackBerry a készülékek mellett kiemelt figyelmet fordítana az üzleti megoldások kezelésére, a platformfüggetlen üzenetküldésre és a beágyazott rendszerekre is. A reményeik szerint ha már nem is menő okostelefon-gyártóként, de sikeres üzleti szoftvercégként tovább élhetnek. Állítólag ez utóbbiban kiválóan is teljesítenek, ráadásul nem csak a BlackBerryken mozgatják az érzékeny adatokat nagy biztonsággal.