Az iPad Pro bemutatása előtt rengeteg pletyka keringett a nagy almás tablet körül és a jövőbeli elvárások is magasak voltak ezzel szemben. Azóta ez kissé mérséklődött, hiszen valljuk be, teljes mértékben nem tud leváltani egy PC-t, az ára miatt pedig nem mindenki engedheti meg magának.
A bemutató előtt 4,5-5 millió eladott darabot vártak az elemzők az eszköz első negyedévében. Ezt a számot azóta 2,5-3 millióra mérsékelték.
Ennek ellenére az RBC Capital Markets azt mondja, túl nagy probléma nincs, és inkább a 3 millióhoz lesz közel az Apple eladásban.
A becslések szerint egy iPad Prón 200 dollárnyi haszna van a cupertinói vállalatnak. Ez így 600 millió dollárnyi nyereséget jelentene 2,4 milliárd dollárnyi árbevételen, egy termékből.
A szakértők egyébként fellendült keresletet várnak a Microsoft Surface gépeivel szemben is.