Eltérően az ATI-féle technológiától, a 3D Vision Surround nem követeli meg a DisplayPort csatlakozókat, és már a meglévő, friss NVIDIA GPU-k támogatását is élvezi. Így tehát minimum egy GeForce GTX 260-ra van szükség hozzá, ami egészen a GTX 480-ig mehet. Pontosabban többre van szükség, ugyanis csak SLI-s konfigurációban működik a rendszer.
Feltehetően azonban aki megengedhet három monitort a játékhoz, annak egy plusz grafikus kártya sem jelent problémát. Egyébként nem csak a két vezérlőből álló SLI támogatott, de a 3-utas vagy a Quad SLI is; és hamarosan a dupla-GPU-s GTX 295 is támogatott lesz.
A megfelelő hatás eléréséhez vagy három 3D Vision-kész projektorra van szükség, vagy három 3D Vision-kész, 120 Hz-es monitorra, amelyeknek egyformáknak kell lenniük. A kompatibilis hardverek listája itt megtalálható.
Ha különböző monitorokkal rendelkezünk, a 2D Surround is beállítható, de a felbontásnak és frissítésnek így is egyeznie kell. A kijelzőket fekvő és álló helyzetben egyaránt használhatjuk az NVIDIA játékrendszerében.
Számos konfigurációs lehetőség áll rendelkezésre, talán a két leggyakoribbat érdemes megemlíteni. Ha három 4:3 képarányú kijelzőt 1280 x 1024-es felbontásban dolgoztatunk fekvő módban, akkor 3840 x 1024-es felületet kapunk. Ha három 1920 x 1200-as monitort választunk, akkor összesen 5760 x 1200 pixel áll a rendelkezésünkre.
Aki rendelkezik a megfelelő monitorokkal vagy projektorokkal és van legalább két kompatibilis kártyája, annak csupán 3D Vision szemüvegre és a legújabb NVIDIA driverre van szüksége, és már ki is próbálhatja a 3D Vision Surroundot; az NVIDIA azonban figyelmeztet, hogy egyes konfigurációknál még akadhatnak problémák. A HardOCP magazin már tett egy próbát az újdonsággal, az ő részletes beszámolójuk itt olvasható.