Egy friss felmérés szerint az emberek egyre többet hallanak arról, hogy az autókat meg lehet hackelni, és, hogy mindez valós cyberbiztonsági fenyegetést jelent a közlekedésre és az abban résztvevőkre nézve.
A kutatásban résztvevők 71 százaléka hallott a Jeep Cherooke hackelési botrányáról, amelynek az eredménye 1,4 millió jármű visszahívása lett.
Amellett, hogy egyre többen tudnak róla, egyre többen aggódnak is a járművek hackelése miatt, hiszen nincsen egyértelmű út arra vonatkozóan, hogyan lehet ezeket végérvényesen megfékezni.
Bármilyen meglepő, 41 százalék már a következő autóvásárlásnál figyelembe veszi majd az aktuális hackelési botrányokat. Mindez pedig alapvetően meghatározhatja a vásárlási szokásokat és a fogyasztói elégedettséget.
70 százalék szerint a Fiat Chrysler Automobiles márkái a legfenyegetettebbek, de a General Motors is ott van a második helyen.