Legutóbb megmutattuk, hogy miért is nem lehet átlagos autógyártónak nevezni a Lamborghinit. Ugyan a vállalat tervez szelídebb modellekkel új vásárlóréteget elcsábítani, egyértelmű, hogy nem a családi egyterűek és SUV-k lesznek azok, amelyek eszünkbe jutnak a márkáról. Következzen még 5 igazán elképesztő remekmű.
LM002
A Lamborghini SUV ötlete nem teljesen új, azonban ha lesz is ilyen, biztosan nem az LM002-re hasonlít majd. Ez a modell a Countach-ból származó V12-es motort 345/60 R17-es Pirelli gumikkal házasította, az autó szélessége pedig két méter volt. Eredetileg katonai járműnek tervezték, azonban a "Rambo Lambo" néven emlegetett alkotás a playboyok játékszere lett. Egy ideig Mike Tysonnak is volt ilyenje.
Diablo GT
A Diablo már önmagában is figyelemreméltó jelenség volt, azonban a GT kiadása fenyegető jelenség volt bárki szemében és tükrében. Nem csak könnyebb lett a kaszni, a 6 literes V12-es még erősebb lett benne.
Gallardo LP550-2 Balboni
Ha valahogyan meg lehet stílusosan ünnepelni egy visszavonulást, akkor ez az autó mindenképp annak nevezhető. Az ünnepelt tesztpilóta és mérnök Valentino Balboni búcsúztatójára készült el ez a különleges Gallardo, amely hátsókerék-hajtással, kézi váltóval és versenycsíkkal kápráztatta el a rajongókat.
Countach
A Countach érkezésekor egy olyan autó volt, ami semmi addigira nem hasonlított. Azóta viszont igen sokat próbáltak meg ennek a mintájára felépíteni. Idővel egyre szélesebb lett a különböző átalakításokkal, és az egyik legérdekesebbnek a szénszálas verziójú Countach Evoluzione számít, amely Horacio Pagani nevéhez fűződik.
Reventon
2007-ben igen nagyot szólt a lopakodóról mintázott és Murcielago-alapú Lamborghini Reventon, amely a gyártó addigi legdrágább autójának számított. A fénye kissé megkopott, hiszen azóta a Veneo árcédulában verte meg, az Aventador pedig kinézetben. Ennek ellenére elképesztő alkotásnak tekinthető, a 641 lóerős, 6 literes V12-es motorjával együtt.
Szerintetek mi volt a Lamborghini valaha volt legmerészebb húzása?