Még a nem különösebben technikai beállítottságú PC gamerek is kíváncsiak időnként a futtatott játékok képkockasebességére, az érték kijelzéséhez tipikusan a Fraps-et, vagy a Steam In-Game Overlay felületet szokták segítségül hívni. Az ennél sokkal részletesebb információkra kíváncsiak a Rivatuner Statistics Server (RTSS) alkalmazást használják, opcionális komponensként az MSI Afterburner telepítőjében is megtalálható a program.
Az RTSS jelenlegi stabil verziója a DirectX és az OpenGL összes verziójával kompatibilis, a várhatóan még ezen a héten elérhetővé váló 6.6.0-s kiadással pedig megérkezik a teljes Vulkan-támogatás is. A fejlesztéseknek köszönhetően végre a Vulkan API-s játékokban is megjeleníthető lesz az összes megszokott hardveres statisztikai információ, limitálhatóvá válik a képkockasebesség, továbbá lehetőség nyílik majd a játékmenet rögzítésére.
(Forrás: Guru3D)