Egy ideje már tudjuk, hogy bár rengetegen töltik a Super Mario Runt, a rossz értékelések és az elégedetlenségek miatt a Nintendo részvényárfolyama zuhanásnak indult.
Most végre konkrét, hivatalos számadat is van. Mindössze négy nappal a megjelenés után már több mint 40 millió alkalommal töltötték le a játékot.
Ingyenesen az első 3 szintet lehet élvezni, azután egyszeri alkalommal 10 dollárt kell fizetni a teljes tartalomért.
Sokan sérelmezik az árat - a Sensor Tower adatai szerint csak a letöltések 8 százalékában vásárolják meg (később) a teljes verziót. Ez eddig 21 millió dollárt hozott.
A kritikusok nem örülnek annak, hogy állandó internetkapcsolatra van szükség, illetve a magas árnak sem. Ez utóbbival kapcsolatban a Nintendo egyik szóvivője elárulta, hogy a cég azért döntött ilyen magas ár mellett, hogy megnyugtassa a szülőket: később sem lesznek in-app vásárlások, a gyerekek nem költekeznek majd a játékban.
Egyes vélemények szerint a Nintendo inkább a saját konzolos címeire csábítaná át a játékosokat, és nem siet sehová a mobilpiaccal.