Bár a Super Mario Runt óriási figyelem és népszerűség övezi, a jelek szerint összességében nem olyan sikeres a Nintendo első szereplése a mobilos játékpiacon. A Super Mario Run megjelenése óta 11 százalékot zuhant a cég tőzsdei árfolyama.
Bár a legtöbb országban tarolt és a legnyereségesebb játéknak bizonyult a Super Mario Run, az App Store-ban az értékelése csak 2,5 volt az 5-ből.
Sokan elégedetlenek a Nintendo árazási stratégiájával, ugyanis csak három szint és a negyedikből 20 másodperc ingyenes. A teljes csomagért 10 dollárt kell fizetni, amit jelenleg igen soknak tartanak egy olyan piacon, ahol általában in-app vásárlások mellett, de ingyen is lehet játszani.
Általában azzal is elégedetlenek az emberek, hogy állandó internetkapcsolatot igényel a játék, vagyis nem mindig használható.
A másik oldal azt mondja, hogy minden pénzt megér a játék, ami teljes Mario-élményt ad egy új platformon. Ráadásul reklámok és in-app vásárlások sem bosszantják a játékosokat.
A tőzsdei zuhanás ellenére korai lenne bármilyen következtetést levonni a Super Mario Run szerepléséről, amely Androidon csak jövőre debütálhat.