A Yahoo és Microsoft után a Google sem kívánt kimaradni az idei renoválási lázból, tegnap délután a cég bejelentette legújabb dizánjváltását. A keresőmotor friss ruhája az elkövetkező néhány hétben fog világszerte aktiválódni, a célja egy minden eszközön esztétikus és használható kinézet bevezetése.
Az elhanyagolható változást a vállalat frissített logója jelenti, amelyet a legújabb trendnek megfelelően vasalóval vettek kezelésbe az illetékesek, bár a lapos logót elsősorban a nyomtatott sajtóban megjelentetett hirdetései esetében már korábban is használta a vállalat.
Ami ennél fontosabb, hogy a felső barnás-feketés navigációs sávot a rácsos elrendezésű „Alkalmazások” menüre cserélte a cég, amely a Google+ értesítőikonja mellett kapott helyet, azaz a sávhoz hasonlóan a keresőcég összes fontos aloldaláról és szolgáltatásából elérhető.