A Credit Suisse technológia szimpóziumán a Microsoft kliensoldali operációs rendszerek fejlesztéséért felelős vezetője elmondta, hogy a jövőben talán változhat a különböző típusú vásárlóknak szánt OS-ek kiadási ideje. A Microsoft ezt a stratégiát használta az XP előtt, például 2000 februárjában az üzleti felhasználók a Windows 2000-at kapták meg, míg ugyanezen év szeptemberében a fogyasztói Windows ME is megjött.
Tony Myerson szerint a fogyasztói és üzleti felhasználók jelentős mértékben eltérő igényekkel rendelkeznek, éppen ezért talán nem megfelelő, hogy mindkét réteg számára azonos időben válnak elérhetővé az új Windowsok (azaz például a 8.1 és 8.1 Pro). Meglepő módon a férfi szavaiból az vehető ki, hogy a gyors váltások inkább a fogyasztói piacnak nem fekszenek.
Természetesen előadása során Myerson csak az elképzeléseit és megfigyeléseit osztotta meg a közönséggel, egyelőre csak ötletelésről és puhatolózásról van szó.
(Forrás: PCWorld)