Ezzel a héttel kezdődően egyes országok felhasználói reklámokkal találkoznak majd a Facebook Messenger használatakor. Ezek a felhasználókat és a cégeket egyaránt célozzák, de a beszélgetések közben csak akkor ugranak fel, ha valaki a főképernyőn már rányomott egyre.
Aki egy márkával csevegést folytat, később hirdetéseket lát. A Facebook szerint az elsőként Ausztráliában és Thaiföldön kezdődő tesztek lehetőséget adnak a cégeknek arra, hogy a biztosított területen a legutóbbi beszélgetések alá eljuttassák a reklámjaikat.
A Facebook szerint az újítást a cégeknek köszönhetjük, ugyanis sokan mondták, hogy a Messenger kiváló eszköz lenne az eladások fellendítésére és a márkák reklámozására.
A legördülő menüből egyébként bárki elrejthet vagy jelenthet egyes reklámokat. A cégek viszont nem kezdeményezhetnek közvetlenül beszélgetéseket.
A Facebook reméli, hogy elegendő visszajelzést kap mindkét oldalról a tesztek során ahhoz, hogy a következő hónapokban mindenkinél bevezethesse a reklámokat.