Egyre aktívabbak a hackerek. Bizonyos körök most a Burger King, majd a Jeep twitteres fiókját tulajdonították el, majd cserélték le a cégek logóit, és írtak furcsa megjegyzéseket a márkákkal kapcsolatban. A Burger King példál McDonalds-ra változott, és azt írták hozzá, hogy eladták a gyorséttermi riválisának. A Jeepet a hackerek a fiók szerint a Cadillac kezébe adták (volna).
Annak ellenére, hogy gyakorlatilag ugyanolyan forgatókönyv szerint történt a két fenti támadás, egyelőre nincs bizonyíték arra vonatkozóan, hogy a támadásokat ugyanazok követték el. Egyes hashtagek és tweetek ugyanakkor arra utaltak, hogy a háttérben az Anonymous és a Lulzsec állhatnak.
A spekulációkat megelőzendő a McDonalds és a Cadillac gyorsan tájékoztatta a Twitter közönségét, hogy semmi közük az esetekhez. A Burger King és a Jeep ugyanakkor mondhatni jól is járt az eseményekkel, az első például az ügyből fakadó plusz nyilvánosság miatt 30 000 extra követőt szerzett magának.