Március végén meglehetősen nagy bombát robbantva az Epic Games és Mozilla bejelentették, hogy az EMScripten fordítóprogram és asm.js JavaScript-függvénykönyvtár segítségével csupán 4 nap alatt futtathatóvá tették az alapvetően C++-ban íródott Unreal 3 játékmotort a Firefoxban.
Ettől függetlenül exkluzivitásról szó sincs, a motornak elméletileg bármely modern és szabványos webböngészőben működőképesnek kellene lennie, ám kisebb-nagyobb technikai nehézségek miatt a pár napja elérhetővé tett Epic Citadel demó jelenleg csak a rókában használható, ráadásul abból is a 23-as nightly build ajánlott.
A látványos demonstráció erőtelesen megkérdőjelezi a jelenleg kizárólag a Google Chrome által támogatott natív kliens technológia létjogosultságát, hiszen a látottak alapján nincs túlságosan nagy szükség a C/C++ kódok böngészőben való közvetlen futtathatóságára, teljesen elégnek tűnnek a Mozilla és Epic által használt, teljesen szabványos technológiára épülő eszközök a komplex és hardverigényes kódok böngésző való portolásához.