A múlt héten kapta fel a média James Pinkstone blogbejegyzését, amely arról írt, hogy az iTunes Match 122 GB személyes zenét törölt le. Az Apple még pénteken elismerte az iTunes hibáját.
Pinkstone azóta megosztott egy nagy érdekességet arról, hogy az Apple miként próbálta meg orvosolni a meglehetősen kínos helyzetet.
A felhasználó írása szerint az Apple két mérnökét, Tomot és Ezrát küldte el az otthonába azért, hogy kivizsgálják és újra előidézzék a hibát. A mérnökök a szombati nap nagyját Pinkstone házában töltötték, és a többi szakemberrel konferenciahívások formájában konzultáltak.
Pinkstone laptopjára egy külső HDD-t is csatlakoztattak, amelyen az iTunes egy speciális kiadása futott. A nap nagy részében teszteket futtattak és egyeztettek Cupertinóval. Vasárnap az egyik mérnök újra házhoz ment az összegyűjtött adatokért, azonban sajnos semmit nem találtak.
A felhasználó szerint a hosszas kutatással semmire nem mentek a mérnökök, és újra előidézni sem tudták a szokatlan jelenséget.
Éppen emiatt nem tudni, hogy az iTunes 12.4-es verziója mennyire hatékonyan orvosolja ezt a hibát. Az Apple azonban nagyon szeretné elérni, hogy senkivel ne történhessen hasonló a jövőben.