Manapság már senki nem lepődik meg azon, hogy korának, érdeklődési körének, szokásainak és anyagi helyzetének megfelelő reklámok jönnek szembe vele az interneten. A Facebook azonban kezdi belátni, hogy nem minden élethelyzetben szerencsés belefutni egy bizonyos hirdetésbe, ezért egy olyan funkciót tesztelésébe fogtak, ami bizonyos keretek között lehetőséget ad a felhasználóknak, hogy letiltsák a nem kívánt tartalmakat.
A Facebook reklámokért felelős vezetője, Mark Rabkin szerint első körben az alkohollal és a szülőséggel kapcsolatos anyagokat tilthatjuk le, utóbbit a gyereküket elvesztő családok fájdalmának tiszteletben tartásával indokolta. A témakörök a felhasználók visszajelzései alapján bővülhetnek a jövőben, addig is a megújult, egyszerűbben kezelhető preferált hirdetések menüben lőhetjük be nagyjából, milyen jellegű anyagokat látnánk szívesen.
További újdonság, hogy a TechCrunch információi szerint a Messenger applikációban április óta elérhető csoportos hívás funkció hamarosan az asztali verzióban is használható lesz. Néhány felhasználó már ki is próbálhatta a lehetőséget, ehhez nem kell mást tenni, mint bármilyen csoportos beszélgetést megnyitva megkeresni a kis telefon ikont.