Hirdetés

Az Inteltől a Microsofthoz került a Havok



|

Szabadon licencelhető marad a játékfejlesztői eszköztár.

Hirdetés

A Microsoft bejelentette, hogy nem részletezett összegért megvette az Inteltől a mobilos, konzolos és számítógépes játékokban használt fejlesztői eszközeiről ismert Havokot. A vállalat még 2000-ben lépett színre, az Intel 2007-ben kebelezte be. Az elmúlt másfél évtizedben 600-nál is több játékban használtak különféle Havoktól származó eszközöket.

Hirdetés


A redmondiak kezébe került vállalat leghíresebb terméke a játékokban való használatra tervezett fizikai motorja, ám az elmúlt évtizedben animációval és mesterséges intelligenciával kapcsolatos eszközökkel bővült a kínálata, továbbá a német Trinigy 2011-es felvásárlása óta konkrétan játékmotort is kínál.


"Úgy gondoljuk, hogy a Havok egy fantasztikus adalék a Microsoft olyan fejlesztőknek szánt eszközeihez és platformjaihoz, mint a DirectX 12, a Visual Studio, vagy a Microsoft Azure. A Havok egy lenyűgöző technológiai partner a játékiparban, továbbá vezető szerepet tölt be a fizikai motorok piacán. A Havok felvásárlásával megragadtuk az alkalmat, hogy remek élményekkel gazdagíthassuk a rajongóinkat" - olvasható a Microsoft közleményében.


A vállalat szerint a Havok szoftverei továbbra is bárki számára licencelhetőek maradnak.


(Forrás: WindowsCentral)

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.