A Socialbakers legújabb elemzése szerint a legnagyobb márkák előszeretettel használják a Twitter önálló, élő streamingre alkalmas appját, a Periscope-ot. Sajnos ezt a másik app, a Vine rovására teszik.
A szakértők 383 márkát vizsgáltak, azokat, amelyeket a legtöbben követnek a Twitteren. A kérdés az volt, hogy mennyi tartalmat tettek fel a Periscope, a Vine és a Meerkat appokra.
A legnagyobb márkák között nagyon népszerűvé vált a Periscope, azonban ezzel párhuzamosan a Vine és a Meerket népszerűsége lecsökkent.
A top márkák 15 százaléka rendszeresen használja az appot, miközben a Vine-nál ez az arány 10 százalékra esett vissza. A Meerkatet egyik sem részesítette előnyben.
Az elemzők szerint figyelemreméltó, hogy milyen gyorsan jutott el idáig a 2015 márciusában elstartolt Periscope.
Bár az appot csak 10 millió ember használja, a top márkák támogatása miatt reklámszempontból mégis aranyat érhet.