A Caviar dizájnercég 2011 óta utazik átlagos fogyasztói termékek luxus köntösben történő újracsomagolásában. Portfóliójának derékhadát az arannyal és más nemesfémekkel nyakon öntött iPhone-ok adják, de egyebek mellett már Samsung mobilokat és PlayStation 5 konzolokat is találunk a repertoárban.
A márka többnyire a jó ízlés határait súroló, méregdrága termékeivel kerül be a hírekbe, melyek között eddig talán a Steve Jobs pulóverének darabkájával ékesített iPhone-ok viszik a prímet. Ezúttal azonban egy egész érdekes koncepcióval álltak elő, amivel az almás mobilok első generációja előtt tiszteleghetnek a vastagabb pénztárcájú rajongók.
Az iPhone 2G nevű dizájn már a titán burkolat ezüst-fekete alapszínével is megidézi a 2007-es iPhone stílusát, a fő attrakciója viszont, hogy az almás logó közepére egy darabkát ragasztottak a nagy előd alaplapjából. Az embléma köré mart alakzatok az eredeti iPhone alkatrészeit formázzák, alul pedig ott virít Steve Jobs aláírása is, aki a Bauhaus rajongójaként valószínűleg nem lenne elájulva a Caviar mutatványától.
"Az okostelefon hátlapját nagy precizitású gravírozás díszíti, amely a készülék egymással összekapcsolt műszaki elemeit ábrázolja. Ezek úgy törekszenek a világ közepe - az Apple logó - felé, mint a vérkeringés, amely a vért a lüktető szív felé pumpálja."
- áll a Caviar termékleírásában. Hogy ez így szép-e vagy sem, azt mindenki döntse el maga, megvásárolni viszont nem lesz könnyű, mert mindössze 19 darabot készítenek a sorozatból.
A szűkös készletet megcsípő szerencsés (?) érdeklődők iPhone 13 Pro vagy Pro Maxként is rendelhetik a dizájnt, az előbbi 6 990 dollárról (kb. 2,2 millió forint), az utóbbi 7530 dollárról (kb. 2,4 millió forint) indul. Aki viszont az 1 TB-os Pro Maxszel szeretne kitűnni a hétköznapi iPhone-felhasználók tömegéből, annak 8610 dollárt, vagyis csaknem 2,8 millió forintot kell kicsengetnie.