Valószínűleg még nem hallottatok a japán művészről és kísérleti zenészről, Ei Wadáról, mint ahogyan az általa alapított Nicos Orchest-Lab zenei kollektíváról sem, pedig Wada valami olyat vitt véghez, ami technológiai és művészeti oldalról is elismerésre méltó. Az Electronicos Fantasticos lényegében egy multimédiás EDM-show, viszont nem a megnevezésen, hanem a felszerelésen van a hangsúly.
A banda ugyanis kidobott elektronikai eszközöket használ fel és alakítja át furcsa, új hangszerekké, amikkel így a szó szoros értelmében elektronikus zenét játszanak. A Nicos Orchest-Lab számos találmánya az elektromágneses jelek sajátos mintáira támaszkodik, és arra, hogy miként lehet őket használni a tiszta audiojel modulálására.
Ezt szemléltetik Wada leglátványosabb "műszerei" is, a statikus televízióképernyők. A lábai köré fonódó tekercseknek köszönhetően Wada megérinti a képernyőket, hogy testével lezárja a jelet közöttük és a csatlakoztatott gitárerősítők között.
Az egyes képernyők megérintésével előállított, dubstep-vezérelt hangok hangmagassága a megjelenő statikus csíkok szélességétől függ. A szélesebb csíkok alacsonyabb hangokat eredményeznek, míg minél vékonyabbakká válnak, annál magasabbak lesznek a hangok. Íme mindez a gyakorlatban is:
Ahogy a videóban is látható, a tévéképernyők mellett olyan eszközöket is bevetnek, mint az árleolvasó vagy a ventilátor, de ez csak néhány példa a sok közül: az arzenáljuk rengeteg spéci hangszerből áll, és az új kutatásaik, valamint a jelmódosítással végzett kísérleteik miatt csak még tovább fog gyarapodni. Wada innovációra való törekvését az is jól mutatja, hogy arra ösztönzi a koncertjeiken a közönség tagjait, hogy vegyenek részt a műsorban, akár az eszközöket is kezelhetik.
A járványhelyzet miatt egyelőre nem tudni, hogy mikor és hol lesz az Electronicos Fantasticos következő showja, de a YouTube-on és más közösségi oldalakon is követhetitek a munkásságukat.