Miután kiderült, hogy pontosan mi okozza a 13. és 14. generációs Intel Core chipek stabilitási problémáit, a vállalat gyors hibajavítást ígért, attól viszont határozottan elzárkóztak, hogy visszahívják az érintett processzorokat. Néhány nappal ezelőtt a vállalat az esetlegesen meghosszabbított garancia ügyében sem akart nyilatkozni, most azonban végre jó híreket kaptak a vásárlók.
A kékek elnézést kértek a transzparens kommunikáció hiányáért, és megerősítették, hogy nemcsak a csúcsprocesszorok, hanem minden Raptor Lake és Raptor Lake-S Refresh chip kiemelt bánásmódban részesül. Így szól a közlemény:
"Az Intel elkötelezett amellett, hogy minden vásárló, akik stabilitási problémákat tapasztal a 13. és 14. generációs asztali chipjével, megkapja a szükséges támogatást. Kitartunk a termékeink mellett, a következő napokban pedig több információt is meg fogunk osztani a két éves kiterjesztett jótállás kapcsán, amik a 13. és 14. generációs dobozos asztali chipeket érintik."
És mit tegyen az, akinek gondjai vannak a termékkel?
"Amennyiben jelenleg vagy korábban hibát tapasztalt a 13. vagy 14. generációs asztali processzorával, dobozos termék esetén vegye fel a kapcsolatot az Intel Vevőszolgálattal, előre épített PC esetén pedig az összeszerelővel. Mindeközben szeretnénk bocsánatot kérni a kommunikációs hiányosságok miatt".
A pontos részletekre tehát még várni kell, remélhetőleg a jövő hét folyamán konkretizálják a chipeket és a javítás vagy csere pontos menetét. Ez remélhetőleg elég lesz ahhoz, hogy megnyugtassa a felbőszült tömeg egy részét.