Azzal, hogy az NVIDIA frissítette a DLSS technológiáját, javított a képminőségen, illetve a frame rátákon is. Mindez persze csak a GeForce RTX szériás videokártyák tulajdonosai számára elérhető, elvégre a munkát a Tensor magok végzik. Az opciót a szakértők szerint megéri bekapcsolni, sok dologban erősít ugyanis a DLSS 2.0. Az AI-hálózat például már kétszer olyan gyors, illetve mivel minden játékhoz egy modellt használnak, ezért több fejlesztő használja. Persze varázsütésre még nem működik, kell hozzáférés a bufferekhez és szükséges a játékonkénti integráció.
Elsőként a MechWarrior 5: Mercenariesben kapjuk meg a támogatást, itt a képminőség és a teljesítmény is megnő. A DLSS 2.0-val a finom részletek jobban rendelhetőek, mint natív módon. Az NVIDIA pedig új drivert is összerakott direkt ehhez a játékhoz, hogy a felhasználók hozzáférjenek ezekhez az előnyökhöz.
A DLSS 2.0 elvileg egyébként már megoldja az effektek kezelési problémáját, mint a füst, szikrák és egyebek, így elvileg nem kell furcsa jelenségektől tartani. Mivel új SDK is van, ezért ezúttal a fejlesztők tényleg könnyebben hasznosíthatják a technológiát.