Az Amazon Web Services a tavalyi negyedik negyedév során 9,95 milliárd dolláros árbevételt szerzett, amivel felülmúlta az elemzői várakozásokat. Éves szinten mindez 34 százalékos előrelépést jelent, a teljes éves eredményt vizsgálva pedig 36,5 százalékos a plusz.
A növekedéshez hozzájárult a re:Invent érkezése, valamit a SageMaker és az Amazon Braket, illetve a hibrid felhős Outposts, továbbá a Verizonnal való együttműködés. Az 5G-s eszközökhöz így az AWS Wavelength is megmutathatta magát. Teljesen az AWS-re állt át ebben a negyedévben a Bundesliga, illetve a Best Western Hotels is.
Bár az AWS továbbra is sokkal népszerűbb a Microsoft Azure-nál, az Amazon számára nagy csalódás volt, hogy a 10 milliárd dolláros JEDI-szerződést az amerikai kormány a Microsofttal kötötte meg. A piac egyharmadát uraló AWS persze fellebbez.