Bár első körben nem voltunk benne biztosak, hogy az AMD által nemrég bemutatott FidelityFX Super Resolution olyan lenyűgöző lesz, mint amilyennek a gyártó beállította a Computexen, úgy tűnik, hogy az univerzálisan működő felskálázás feladja a leckét az Nvidia hasonló megoldásának, a DLSS-nek, ami miatt a zöldek már el is kezdték továbbfejleszteni a saját módszerüket.
A DLSS eddig 4 különböző módban (ultra performance, performance, balance, quality) futott, azonban még utóbbiban is csak 66%-os felbontáson renderelte a játékokat, 1,5x-es felskálázással. Ezzel szemben az AMD FSR 77%-on renderel 1,3x-as felskálázással. De az Nvidia természetesen nem adja fel a harcot.
Az Unreal Engine 5 dokumentációjában bukkant rá egy szemfüles olvasó egy DLSS "Ultra Quality" placeholderre. A legtöbb játék jelenleg a 2.2.6.0-s DLSS verziót használja, a készülő grafikus motorban viszont már elérhető a 2.2.9.0. Remélhetőleg hamarosan széles körben is elérhetővé válik az új mód, és az idei játékokat már ezzel pörgethetjük.