Ahogy Facebookon és YouTube-on, úgy Instagramon is fontos marketing-mérőszámnak számít, melyik kép vagy profil vezeti épp a toplistát, tehát ki az, akinek valamelyik fotóját a legtöbben kedvelik. A legújabb Insta-király azonban az eddigi versenyzők fényében kifejezetten meglepő, és mostantól szépen elgondolkozhatunk azon, hogy tulajdonképpen meg lehet-e bármilyen módon jósolni előre a sikeres posztokat, vagy innentől bármikor érhetnek minket hasonló meglepetések.
Nem húzzuk az időt, mutatjuk is, mi taszította le trónjáról a bulvárceleb Kylie Jennert, aki nagyjából egy éve, 2018 februárja óta vezette az Instagram toplistáját 18 milliónál is több lájkkal. Hölgyeim és utaim, mától 24 milliónál is több lájkkal az Instagram abszolút királya... ez a tojás.
Oké, láthatóan tényleg arra játszottak a kép posztolói, hogy valami nagyot villantsanak, hiszen a profil neve eleve "world_record_egg", azaz "világrekord_tojás", de a cikk megírásakor már 24,7 milliónál járó lájkok száma van olyan hatalmas, hogy ezt nem lehet vásárolt követőkkel, kamuszívecskékkel összehozni.
Egyelőre fogalma sincs senkinek, mi ez az egész, de nem kizárt, hogy valamilyen marketing akcióról van szó, amelynek értelme csak később lesz látható. A siker mozgatórugói közül egyelőre csak annyi látszik, hogy a képen megtageltek tíz nagyon népszerű profilt: a Daily Mail és a The Sun napilapok mellett a CNN tévéadó, a The Ellen Show, a Good Morning America tévés műsorok, Jimmy Fallon műsorvezető, a Buzzfeed, a Mashable és a LadBible weboldalak, valamint PewDiePie YouTube-celeb említése minden bizonnyal szépen hozott lájkolókból, de a 24 millió fölötti eredményt még ez se magyarázza meg.
A rekordot egyébként tíz nap alatt sikerült beállítani, a tojás ugyanis január negyedikén került ki Instagramra. A rekordot megdönteni kívánóknak ezennel küldünk néhány világsikerre számot tartó fotótémát: cipő, fűszál, százas szög, tehén. Reméljük, segítettünk.