A Huawei még májusban indította útjára a Honor 10-es készülékét, ami a kedvező ár-érték arányt képviselő Honor márka aktuális zászlóshajója. A készülék elképesztően népszerű Európában és Ázsiában.
A Huawei elárulta, hogy a Honor 10-ből mindössze két hónap alatt több mint 3 millió darabot szállított le, mindennek köszönhetően pedig rohamtempóban növekszik a Honor márka.
A Honor nemzetközi eladásai a kínai piacot leszámítva az idei első félévben 150 százalékkal emelkedtek (éves szinten). A Honor legerősebb piaca Európa volt. Nagy-Britanniában a Honor eladásai például egy év alatt 200 százalékkal emelkedtek, Spanyolországban megötszöröződtek. A Honor 10 bemutatója után a márka a második legnépszerűbb lett Oroszországban.
A márka persze Indiában is nagy siker, ott 300 százalékkal emelkedtek az eladásai. A Honor a következő öt éven belül szeretne a harmadik legnagyobb okostelefon-gyártóvá válni. Ha ez sikerül, akkor minden bizonnyal a Huawei lesz a világ legnagyobb szereplője, amely így már a Samsungot is megelőzné.