Phil Schiller, az Apple marketinges igazgatója úgy döntött, hogy távozik a pozíciójából, miután karrierjének több mint 30 évét töltötte a vállalatnál. A jövőben is a céggel marad a távozás ellenére, innentől kezdve úgynevezett "Apple Fellow" beosztásban dolgozik majd. Ebben a szerepkörben is közvetlenül Tim Cook ügyvezetőnek jelent, és továbbra is ő felel az App Store-ért és az Apple-eseményekért. Marketingigazgatóként Schillert az a Greg Joswiak váltja le, aki több mint két évtizede dolgozik az Apple-nek.
Schiller még 27 évesen, 1987-ben csatlakozott a céghez. Most, hogy 60 éves lett, néhány tervezett változtatásra készül az életében, de addig dolgozik majd a vállalatnál, amíg engedik. Innentől kezdve a családjával, a barátaival és a személyes projektjeivel is több időt töltene el. Korábban volt marketinges igazgató a Macromediánál és a FirePower Systemsnél is.
A helyette érkező Joswiak az elmúlt négy évben a termékmarketingért felelős alelnök szerepét töltötte be, de többek között az eredeti iPod és iPhone marketinges munkáiban is benne volt.