Az LG Electronics remekül zárta a 2017-es évét. Ami azt illeti, tavaly 55,4 milliárd amerikai dollárnak megfelelő árbevétellel zárt. Ez a legmagasabb a cég történetében, és 2016-hoz mérten 10,9 százalékos emelkedést jelent. A működési nyereség 2,23 milliárd dollár volt, ami az LG valaha volt második legnyereségesebb évét jelenti (2009 volt a legjobb).
Az LG szárnyalása többek között a prémium OLED-tévék remek eladásainak köszönhető, illetve a háztartási eszközök piacán is tarolt a vállalat.
A mobilos divízió azonban továbbra is szenved, 2017 utolsó negyedévében 192,3 millió dolláros veszteséget termelt. Ez még az elemzők által várt 187 milliónál is nagyobb. Az LG szerint a gondot a kihívást jelentő piaci körülmények és a kínai gyártók jelentik.
Az LG mobilos részlegének az élére nemrég Hwang Jeong-hwan került, aki szeretné újra csúcsra repíteni az LG-t ebben a szektorban. Az új stratégia keretében nem a rivalizálás lesz a fő cél, új okostelefon akkor jön, amikor az LG annak szükségét érzi. A G7 fejlesztését eközben elölről kezdték, valószínűleg nem lesz ott az MWC-n az újdonság.