Most, hogy a Samsung Galaxy S9-es széria már bemutatkozott, a Samsung mobilos üzletágának a vezére elérkezettnek látta az időt, hogy elárulja, mire számíthatunk a jövőben. DJ Koh dél-koreai újságíróknak beszélt arról, hogy stratégiát vált a Samsung.
A hardveres újdonságokkal kapcsolatban többen rámutattak arra, hogy a kínai gyártóknak már van kijelzőbe ágyazott ujjlenyomat-olvasójuk, és az összehajtható kijelzőkkel is kísérleteznek. Koh erre válaszul azt mondta, hogy a Samsungot többé nem érdekli az, hogy elsőként dobja piacra a technológiákat.
Az óriás ehelyett az olyan funkciókra és technológiákra koncentrál, amelyek a felhasználókat szolgálják. Vagyis a bejelentéskor trendinek és újnak ható, fejlett, ám nem túl hasznos dolgokat hanyagolják majd, és inkább a felnőtt, kifinomult, kiforrott és stabil élményt igyekeznek garantálni minden új terméknél.
Koh szerint a Samsung eddig elkötelezett volt a világ- és a piacelsőség iránt, azonban ma már nem fontos ez az elsőség. Már olyan dolgokat akarnak piacra dobni, amiről a fogyasztók úgy érzik, hogy az éppen jókor jött, értelmes és értékes.
Mivel manapság elképesztő erővel rendelkező processzort és nagyon fejlett kamerát adnak a modern okostelefonok, emiatt ennek a stratégiaváltásnak mi csak örülhetünk. Öt éve mindenki gyorsabb hardvert és jobb kamerát akart, manapság ezt minden készüléktől megkapjuk (emiatt van, hogy a legnagyobb újdonság lehet mondjuk az Animoji vagy az AR Emoji), a kérdés az, hogy mennyire összerakott és kifinomult a szoftver és a felhasználói élmény, illetve milyen praktikus extrák akadnak.
DJ Koh megerősítette továbbá azt is, hogy a jövő évi Galaxy S szériás zászlóshajó új nevet kaphat.