Vasárnap este sok más médiumhoz hasonlóan mi is beszámoltunk arról, hogy elvileg a Facebook Oculus support szerint nem lehet ugyanazt a Facebook-fiókot egyszerre több Oculus headsettel is használni, aki pedig mégis így tesz, az potenciális bannolással néz szembe. Nos, időközben az Oculus tisztázta a helyzetet, és végül mindenki megnyugodhat: ügyfélszolgálatuk téves választ adott, aggodalomra semmi ok.
A hivatalos Oculus Support Twitter-oldalon részletes tájékoztatást kaptunk a kérdéssel kapcsolatban, ebből pedig kiderült, hogy senkit sem bannolnak azért, mert egyazon Facebook profilt használ két különböző Oculus headseten. Ez pedig nem is ellentétes a Facebook felhasználói feltételeivel.
Kiderült továbbá az is, hogy be fognak vezetni egy olyan lehetőséget, ami segítségével egyszerre több felhasználó is beléphet majd egy eszközre saját Facebook profiljukkal - ez azért lesz jó, mert így vendégeink is könnyedén játszhatnak headsetünkkel, erre irányult volna az eredeti kérdező felvetése is, akit végül tévesen bannolással riogatott az ügyfélszolgálat. Hamarosan többet is megtudunk majd az említett új opcióról.
Minderről az alábbi tweetekben olvashattok részletesen:
Using the same Facebook account on two or more Oculus headsets simultaneously will NOT get your account “banned.” Having the same account registered to two or more headsets is not against the Facebook Terms of Service.
The idea is for people to easily share their headset and eligible apps with friends or family while keeping their information separate. We will have more to share on this soon.
We have reached out to the customer directly to clarify. Thank you for bringing this to our attention.