Október 7 óta Magyarországon is drágábban kínálja szolgáltatását a Netflix, így az új előfizetőknek a korábbi 3190 helyett már 3490 forintba kerül a Standard csomag, míg a Premium tagság ára 3990 forintról 4490 forintra ugrott. De nem sokáig örülhetnek a régi tagok sem, idővel mindenki az új tarifát fizeti majd.
A streaming óriás azonban valószínűleg nem aggódik az esetleges elpártolók miatt, a vállalat legújabb pénzügyi jelentése ugyanis az ügyfelek számának jelentős bővüléséről árulkodik.
A Netflix által megosztott beszámoló alapján 2021 harmadik negyedévében 4,4 millió ember csatlakozott az előfizetőkhöz, ami jóval túlszárnyalta az előzetesen kitűzött 3,84 milliós célt. A vezetőség leginkább a korábban elcsúsztatott tartalmak számlájára írja a váratlan növekedést, melyek a vizsgált időszakban futottak be, új nézőket csábítva a platformra. A jelentés alapján a Netflix jelenleg 214 millió fizető ügyféllel bír.
A vállalat egy füst alatt azt is közölte, hogy a jövőben megváltoztatja a tartalmak nézettségének mérési módszerét. A fő mérőszám eddig a megtekintések mennyisége volt, ami csalóka, mivel már 2 percnyi nézés után húztak egy strigulát az adott műsornak. A jövőben azonban a megtekintéssel töltött óráké lesz a főszerep, melynek jelentőségét jól illusztrálja a Tyler Rake: A Kimenekítés és a Madarak a dobozban esete.
99 millió nézőjével jelenleg hivatalosan az előbbi a Netflix legsikeresebb filmje, 10 millióval előzve az utóbbit. A megtekintéssel töltött órákat tekintve viszont fordul a kocka, méghozzá nem is kicsit: a Madarak a dobozbant összesen 282 millió órán át pörgették a nézők, míg Tyler Rake bangladesi kalandja "csak" 231 millió óráig jutott.
A pénzügyi jelentés a Netflix videójátékos terveit is megemlíti, kiemelve az Oxenfree fejlesztőjének korábbi felvásárlását, ám egyben azt is megjegyzi, hogy a projekt még nagyon korai szakaszban jár.