Kevesebb mint egy hónap múlva elindul az új Quibi szolgáltatás. Egy újabb streamingpiaci szereplőről van szó, saját gyártású tartalmakkal, ami a Netflix és a Disney+ babérjaira tör. Napi műsorokra és sorozatokra is számíthatnak azok, akik mobilon és tableten szeretnek médiatartalmakat nézni. A szolgáltatást a Dreamworks egyik társalapítója és a HP korábbi ügyvezetője, Jeffrey Katzenberg és Meg Whitman indították el. Mostanra 1,75 milliárd dollárt gyűjtöttek a befektetőktől.
A platform csak mobilon lesz elérhető, iOS-t és Androidot futtató mobilokon és tableteken, tehát okostévéken és konzolokon nem. Abban is különc lesz a szolgáltatás, hogy a sorozatok egyes részei maximum 10 perc hosszúak lesznek, egy szezon maximum olyan hosszú lesz, mint egy mozifilm. A műsorokat pedig nem csak fekvő, álló módban is lehet majd nézni, úgy szerkesztik a műsorokat.
Egyelőre csak Amerikában és Kanadában működik, április 6-tól a szolgáltatás 50 saját sorozattal, reklámokkal 4,99 dollárba, azok nélkül 7,99-be kerül majd havonta - azt nem tudni, hogy más régiókba mikor érkezhet. Sok hírességgel forgattak már, de erősen kétséges, hogy ezek az alkotások más régiókba eljutnak-e egyáltalán valaha. A streaming- és film-, sorozatpiac így töredezettebb lehet, mint valaha.