A pandémia által is tüzelt streaming-boom végül nem látszik beváltani a szolgáltatók várakozásait, mivel a koronavírus-járvány lecsengése óta inkább a negatív számokról szóló beszámolók és a megszorítások dominálják a híreket a néhány éve még a mozik gyilkosaként emlegetett médium kapcsán. A gyorsan kiépült streaming piacon ma rengeteg szereplő tolong, akik az egyébként szintén gondokkal küzdő Netflix és a Disney+ árnyékában igyekeznek kihasítani maguknak egy szeletet az elaprózódott tortából. Az egyik ilyen kisebb versenyző az Apple TV+, amely most egy összefogással próbálhat javítani az eredményein.
Az AppleInsider ugyanis a The Wall Street Journalre és az Antenna nevű piackutató cégre hivatkozva arról ír, hogy a cupertinóiak tárgyalásokat folytatnak a Paramount Global szárnyai alá tartozó Paramount+-szal annak kapcsán, hogy egy úgynevezett bundle-ben, vagyis közös előfizetési csomagban is elérhetővé tegyék a műsoraikat.
A fejlemény mögött az állhat, hogy mindkét platformnál magasabb az előfizetésüket lemondó nézők aránya, mint az iparági átlag. Ezt illetően ugyan nincsenek hivatalos számaink, de az Antenna arra jutott, hogy októberben az Apple TV+ és a Paramount+ is az ügyfelek 7%-át vesztette el, szemben az összes szereplő figyelembevételével mért 5,7%-os átlagos lemorzsolódással. A piaci álmoskönyv szerint viszont egy közös csomag a nézők elköteleződését is növeli, ezért logikus lépés lehet a két platform összekapcsolása.
Hogy ez milyen formában történik meg, azt nem tudni, ahogy arra sincsen garancia, hogy végül tényleg sor kerül rá. Ha azonban lesz is ilyen akció, nagy rá az esély, hogy az csak az amerikai vásárlóknak szól majd, mivel nálunk eleve nincs Paramount+, hanem a Paramount Global és a Comcast összefogásával létrejött SkyShowtime-ot kaptuk helyette, benne a Sky Studios és az NBCUniversal tartalmaival.