Az Adobe és a LinkedIn új programot indított "Verified on LinkedIn" néven, amely egyesíti a személyazonosság-ellenőrzési és tartalomhitelesítési eszközeiket. A kezdeményezés célja, hogy a felhasználók a LinkedInen végzett hitelesítéseiket más online platformokon is felhasználhassák, így növelve a bizalmat és hitelességet az interneten. Oscar Rodriguez, a LinkedIn bizalmi alelnöke szerint ezzel egyszerűbb lesz a hiteles személyazonosság megmutatása különböző felületeken.
A LinkedIn meglévő hitelesítési jelvényeire (mint például munkahelyi és oktatási igazolások) építve az új együttműködés kifejezetten az Adobe alkotóit célozza. Az Adobe tartalomhitelesítési alkalmazásának segítségével az alkotók könnyen igazolhatják saját munkáikat, és automatikusan hozzárendelhetik nevüket az általuk közzétett anyagokhoz mindkét platformon. Ha valaki hitelesítette magát a LinkedInen és tartalomkrediteket ad hozzá az Adobe alkalmazásán keresztül, akkor ez egy "Verified on LinkedIn" jelvénnyel jelenik meg a profilján, és a LinkedInen közzétett tartalmaknál is automatikusan feltüntetésre kerül.
Az Adobe tartalomhitelesítési alkalmazása jelenleg nyilvános béta verzióban érhető el, a vállalat szélesebb körű Content Authenticity Initiative kezdeményezésének részeként. Más platformok, például a TikTok, technológiai cégek és hírügynökségek is csatlakoztak ehhez a mozgalomhoz, támogatva a tartalmak származásának igazolását az AI korszakában. A LinkedIn ezen túlmenően más szolgáltatásoknál is elérhetővé tette a hitelesítési jelvényeket, mint például a TrustRadius, a G2 és a UserTesting, és ösztönzi a további vállalatokat is a rendszer integrálására.